Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Arson22
Do³±czy³: 27 Lut 2007
Posty: 139
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 2 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³OCK
|
Wys³any: Pi± 18:16, 16 Mar 2007 Temat postu: Nowe scenariusze |
|
|
Czy kto¶ ma nowe pomys³y na wykorzystanie naszych terenów, chodzi mi g³ównie o to czy nie macie pomys³ów na nowe scenariusze na cegelni na bakutylu i itp
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
[Forest Hunters] W@R!@T
Do³±czy³: 28 Lut 2007
Posty: 16
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 11:34, 17 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam troche skomplikowany i pare rzeczy trzeba by kupic ale mysle ze moze byc ciekawy dla tych ktorzy graja w counter-strike bedzie to to samo co mapy de_ wiec chodzi o gre na bombsite na terenie robimy 2 miejsca w ktorych beda stopery ustawione na odliczanie na 4 sek i sa 2 druzyny jedna ktora ma bronic bs przed podlozeniem bomby a druga ktora ma ja podlozyc druzyny startuja tak ze druzyna broniaca stoi w rownej odleglosci od obu bs atakujaca znacznie dalej prz stoperach beda te trabki takie jak na meczach i zadanie jest proste druzyna ktora atakuje musi sie dostac na ktorys z bs odpalic stoper i bronic miejsca gdy zegar dojdzie do konca wali trabka ze bomba wybuchla druzyna ktora broni ma za zadanie nei wpuscic druzyny atakujacej na to miejsce a jesli sie juz dostanie tam i odpali zegar to druzyna broniaca ma za zadanie dostac sie na ten bs i wylaczyc stoper wtedy tez wali trabka ze bomba jest rozbrojona i koniec scenariusza na podlozenie bomby powiedzmy zrobimy jakies 10 min jesli przez ten czas druzyna takujaca sie tam nei dostanie i nie podlozy teren uznaje sie za zabezpieczony mysle ze to moze byc dosyc siekawa gra szczegolnie na naszej cegielni w cekanowie ten teren jest stworzony pod taka rozgrywke
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Forest Hunters] W@R!@T
Do³±czy³: 28 Lut 2007
Posty: 16
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 11:35, 17 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
kolejny pomysl zaczerpniety z cs mozna zagrac na uwolninie zakladnikow w danym miejscu mozna umiescic jakies kukly jako zakladnicy jedna druzyna ich broni druga ma za zadanie sie po nie dostac i je przetransportowaqc w bezpieczne miejsce
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Forest Hunters] W@R!@T
Do³±czy³: 28 Lut 2007
Posty: 16
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 1 raz Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Sob 11:36, 17 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
no a pomysl z vip chyba jest wszystkim znany cegielnie mamy dluga wiec moze byc ciekawie na tak duzym terenie go eskortowac
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
praetorians
Do³±czy³: 11 Mar 2007
Posty: 7
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5
|
Wys³any: Nie 20:37, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a moze utrudnic troszke scenariusz...ograniczajac liczbe kulek...
Post zosta³ pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kriss
Do³±czy³: 19 Wrz 2008
Posty: 2
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Pi± 14:59, 19 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
fajny scenariusz tylko troche trudny do zrealizowania.Zadaniem 1 druzyny jest ucieczka z terenu dzia³añ do wyznaczonego punktu. Nie jest to ³atwe, gdy¿ dana druzyna nie moze miec broni – jedyn± mo¿liwo¶ci± jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broñ jest sk³adowana. druzyny "goniaca" musi oczywi¶cie powstrzymaæ druzyne "uciekajaca" przed ucieczk±. Rozgrywka koñczy siê, gdy po³owa "uciekinierow" ucieknie, lub gdy druzyna "goniaca" powstrzyma (zabije) wiêkszo¶æ "uciekinierow", jedna z dru¿yn straci wszystkich graczy lub skoñczy siê czas.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kriss dnia Pi± 15:02, 19 Wrz 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|